• Ankesa

Më datat 20–22 shkurt 2025, grupi i punës së projektit APEL WB “Accreditation of Prior Experiential Learning”

Më datat 20–22 shkurt 2025, grupi i punës së projektit APEL WB “Accreditation of Prior Experiential Learning” I Universitetit të Shkodrës “Luigj Gurakuqi”, i drejtuar nga Prof.as.dr. Bresena Kopliku mori pjesë në takimin e parë të këtij projekti që u zhvillua në Kolegjin Universitar “LOGOS”, Tiranë.

Qëllimi kryesor i projektit është zhvillimi dhe zbatimi i një sistemi të Vlerësimit të Nxënit të Mëparshëm, i krijuar për të shkurtuar kohëzgjatjen e studimeve në institucionet pjesëmarrëse, që përfshijnë:

· Kolegjin Universitar LOGOS,

· Universitetin e Shkodrës “Luigj Gurakuqi”,

· Universitetin e Prishtinës,

· RIT College (A.U.K.) Kosovë

· Universitetin e Sarajevës.

me mbështetjen e Universiteteve të mëposhtëm:

· Universitetin Akureyri, Islande

· Universitetin Tallin, Estoni

· Universiteti i Patras, Greqi

· Agjencia e Sigurimit të Cilësisë në Arsimin e Lartë

· Ministria e Arsimit, Shqipëri

· Ministria e Edukimit, Shkencës, Teknologjisë dhe Inovacionit, Kosovë

· Centar Za Informiranje i Priznavanje Dokumenata Iz Podrucja Visokog Obrazovanja (Cip) Mostar, Bosni-Hercegovina

 

Konsorciumi i projektit do të hartojë, testojë në fazë pilot, vlerësojë dhe zbatojë një proces të plotë vlerësimi, duke krijuar një sistem të unifikuar të zbatueshëm në universitetet e Ballkanit Perëndimor. Kjo nismë pritet të kontribuojë në mënyrë domethënëse në zhvillimin e burimeve njerëzore dhe forcimin e kompetencave të fuqisë punëtore në tregun rajonal të punës.

Objektivat e përgjithshme të projektit APEL-WB janë:

1. Të shërbejë si një katalizator për ndryshim shoqëror, rritje dhe zhvillim në Ballkanin Perëndimor;

2. Të rrisë kapacitetet e Institucioneve të Arsimit të Lartë (IAL) dhe autoriteteve kompetente për të modernizuar sistemet e arsimit të lartë përmes reformave legjislative dhe procedurale që mbështesin përcaktimin, zbatimin dhe monitorimin e Njohjes dhe Akreditimit të Mësimit të Mëparshëm (RAPL);

3. Të përmirësojë trajnimin dhe zhvillimin e vazhdueshëm profesional të stafit akademik dhe administrativ për të rritur cilësinë afatgjatë dhe qëndrueshmërinë e arsimit të lartë; dhe

4. Të forcojë bashkëpunimin institucional, ndërtimin e kapaciteteve dhe shkëmbimin e praktikave të mira.

 

Gjatë ditëve të takimit u diskutuan rolet, afatet, aktivitetet kryesore dhe mekanizmat e bashkëpunimit brenda konsorciumit. Pjesëmarrësit gjithashtu patën mundësi të shkëmbenin ekspertizat e tyre mbi praktikat më të mira në fushën e RPL.